Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Καλώς μας όρισε η Άνοιξη, μα και η ημέρα ποίησης






 Ο κάθε ένας μας προσπαθεί με κάτι τι το δικό του το πρωτότυπο να εκφράσει την χαρά του, την ελπίδα του, την αγάπη του, την αισιοδοξία του, να συνεορτάσει μαζί με την μητέρα γη.


Έτσι κι εγώ με ένα μικρό μου στίχο τιμώ την ποίηση (αν και δεν είμαι ποιητής) και συνεορτάζω μαζί με όλους σας τον ερχομό της Άνοιξης.


Μπουμπούκι
 

Απ’ το ιερό φυτό των Μάγια
το λευκό και κίτρινο καλαμπόκι, 
δειλά ξεφύτρωσε, 
το μπουμπούκι της αγάπης. 
                      *
 Καράβι αγκυροβόλησε 
μπρος το κλειστό μπουμπούκι, 
ο ναυτικός το μύρισε
κι άνθισε λουλούδι.

 Γαβριήλ Παναγιωσούλης

8 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Να υποθέσω οτι αναφέρεται σε μιά συνεχιζόμενη ιστορία αγάπης;
Αγαπητέ μου Γαβρίλη
Εύχομαι να μην πάψει ποτέ ν ανθίζει το μπουμπούκι!
Εύχομαι μια όμορφη Ανοιξη μέσα μας κι έξω!
Με εκτίμηση
Χαρά

Μηθυμναίος είπε...

Κι όμως τα καταφέρνεις και στο στίχο!
Πολύ το χάρηκα!

Και κάτι ακόμη: Σύμφωνα με τον Πάμπλο Νερούδα κανένα ποίημα δεν έχει ποιητή. Κάθε αναγνώστης ενός ποιήματος είναι ο ποιητής του τη συγκεκριμένη στιγμή.

Μαριάνθη είπε...

Τι όμορφα λόγια!!
Ας την καλωσορίσουμε λοιπόν κ. Γαβριήλ την Άνοιξη με ελπίδα για ανανέωση και αποφόρτιση με λόγο ποιητικό.
Πολλούς χαιρετισμούς και να ξέρεις οι εικόνες υπέροχες όλες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς
αναγνωρισμένος ποιητής αγαπητέ μου
Γαβριήλ, αρκεί που αυτό το μικρό
ποιηματάκι βγαίνει απ την καρδιά σου.
Νάσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι
την ομορφιά της Άνοιξης.
Καλό σου βράδυ
Ρισσιάνα

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
Μα αυτό ακριβώς εννοεί το μπουμπούκι, (Μια ιστορία αγάπης)

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,

Με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Φίλε μου Στράτο, αυτό το του Πάμπλο Νερούδα δεν το ήξερα,
ομολογώ ότι με καθήλωσε στην καρέκλα μου και μ' έβαλε σε σκέψεις...

Ευχαριστώ
Χαιρετισμούς
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,
Ξέρεις ότι εσείς μου το θυμήσεται για τον ερχομό της Άνοιξης οπότε την καλωσορίζω, μαζί με την φιλία σας όλων εσάς...
Ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Ρισσιάνα,

Ναι είναι ακριβώς όπως το λες, δεν χρειάζεται να είναι κανείς ποιητής για να εξωτερικεύει τα αισθήματά του.

Σήμερα έχουμε μια εξαιρετική ανοιξιάτικη μέρα λαμπερός ο ήλιος στο στερέωμα, αλλά ας πω ότι κατ' εξαίρεση εφέτος ακόμα δεν είδαμε χειμώνα, εμείς οι της Νέας Υόρκης...

Ευχαριστώ

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ