Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Για να Μην ξεχνάμε, ότι κι αυτοί, οι τότε ηταν ¨Ελληνες:


Παλαιότερα ήταν το έτος 1946 1η Απριλίου, γινόταν δημοψήφισμα στην Ελλάδα και ήταν υποχρεωτικό να ψηφίσεις. Το δημοψήφισμα ήταν αν θέλει ο λαός  να γυρίσει στην Ελλάδα ο βασιλιάς, ο Γεώργιος ο Βου.
 Ήμουν μικρός δεν είχα δικαίωμα ψήφου, αλλά μια και το σχολείο μας το θεωρούσα κάτι σα δεύτερό μου σπίτι ήμουν παρών στο προαύλιο του όταν οι κάτοικοι ψήφιζαν.  Τα ψηφοδέλτια ήταν 3 ένα ΝΑΙ, ένα ΟΧΙ, κι ένα ΛΕΥΚΟ.
Στην πόρτα το σχολείου είχαν τοποθετηθεί δυο μαγκουροφόροι, σαν Ηρακλείδες το μόνο που έλλειπε ήταν το στέμμα  και το μότο «Η ισχύς μου, η αγάπη του Λαού»

Αλλά δεν έχει και πολύ σημασία μια που πολλοί κάτοικοι, μετά βίας καπάκιζαν το αλφαβήτα. Όταν ο πολίτης εκτελούσε το καθήκον του και ψήφιζε κατά την αρέσκεια του, βγαίνοντας στην πόρτα οι μαγκουροφόροι του ζητούσαν να τους δείξει τα εναπομείναντα άχρηστα ψηφοδέλτια.  Θα έπρεπε να έχει δυο το λευκό και το Όχι, σημείο ότι είχε ψηφίσει ΝΑΙ  Αν δεν ήταν έτσι τον έπαιρναν παράμερα και τον ξυλοφόρτωναν  με τις μαγκούρες κι αυτός ο φουκαράς έτρεχε να γλυτώσει τη ζωή του…. Έτσι με την βία  κατόρθωσαν και  ξαναϊδρύθηκε η Βασιλεία στην Ελλάδα….
Όμως ο τότε κατατρεγμένος, φτωχός Ελληνικός λαός δεν είχε εναλλακτική επιλογή

Σήμερα όμως έχουν αλλάξει τα πράγματα, οι εθνοσωτήρες μας περιμένουν να εκλεγούν, από έναν λαό που τον έχουν καταδυναστεύσει  αυτοί οι ίδιοι, που τον έχουν βουλιάξει στο χρέος  και το πιο παράξενο είναι ότι όλοι υπόσχονται, μα και ο κάθε ένας χωριστά  ότι αυτοί ξέρουν την λύση του προβλήματος.  
Κι εγώ ως απλός άνθρωπος  λέω: Είναι Απορίας άξιον αφού οι εθνοσωτήρες  ήξεραν τη λύση,   γιατί άφησαν την Ελλάδα Να βουλιάξει στο χρέος και στην  ρεμούλα;        

Γαβριήλ Παναγιωσούλης

6 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Έλα μου, ντε...

Σημεία των καιρών!

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ απλό φίλε μου ,γιατί αυτοί και τα τσιράκια τους ήθελαν να πλουτίσουν!!!!!!!!!καλή σου μέρα .Κάτε

pylaros είπε...

Φίλε μου Στράτο,
Οι καιροί άλλαξαν,

όμως τα ανθρώπινα ένστικτα μείνανε τα ίδια.

Απλούστατα περιμένουν ευκαιρία να επαναεμφανισθούν.
Είδα το "εγέρθητι" στις ειδήσεις.

Ανατρίχιασα, νόμισα ότι ήταν χθες η ιστορία που περιγράφω του 1946...

Ευχαριστώ


Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Κάτε,

Αυτό ήταν φανερό ότι ο Ελληνικός λαός θα ζητούσε να εκδικηθεί, είχε δίκιο και το έπραξε.

Μα καλά όλοι αυτοί που υποσχόταν λαγούς με πετραχείλια δεν το έβλεπαν;

Άρα ακόμα δεν υπάρχει κανένας οραματικός ΗΓΕΤΗΣ...

Αυτό το "εγέρθητι" μου έφερε ανατριχίλα της εποχής του 1946 που περιγράφω στην ιστοριούλα μου...
Εύχμαι να πάνε όλα καλά

Ευχαριστώ
χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Απο την ίδια απορία διακατεχόμαστε κι εμείς αγαπητέ μου Γαβρίλη.
Πως δνε μας έσωσαν όταν Κυβερνούσαν; τι άλλαξε απο το τοτε στο τώρα; εκτός κι αν νόμιζαν οτι ξεχνάμε.
Οπως αποδείχθηκε έχουμε μνήμη χρυσόψαρου,αλλά όχι όλοι, κι όχι τόσο!
Δύσκολα χρονια αυτά που περιγράφεις με άσχημες καταστάσεις,ας ευχηθούμε να μην ξανάρθουν.
Με εκτίμηση
Χαρά

pylaros είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Χαρά.
χαρά μου δίνεις όταν βλέπω να με επισκέπτεσαι στο φτωχικό μου.
Σήμερα το πρωί 8 η ώρα το ευρωπαϊκό κανάλι EURONEWS είχε μια ανταπόκριση στα αγγλικά από την Ζάκυνθο με την επωνυμία.
"Το νησί των Τυφλών"
πρωταγωνιστής ένας Ταξιτζής μαζί και άλλοι.

Όπως είπαν στις Ειδήσεις "Εγέρθητι" νόμισα ότι ξαναήρθαν οι Γερμανοί.

Ευχαριστώ

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ