Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Οι εκπλήξεις της ζωής




Και ήθελε να πάμε στην Ιαπωνία να το γλεντήσουμε, ήταν η επέτειο των γενεθλίων της  εγγονής μου,  μα όχι δεν γίνεται είπαμε είναι πολύ μακριά, τότε θα φέρουμε την Ιαπωνία εδώ κοντά μας.
Έτσι κι έγινε.

Γλεντήσαμε όλοι μαζί , γευθήκαμε την Ιαπωνική κουζίνα, μα και τον τρόπο παρασκευής φαγητού, μας ευχήθηκαν τραγουδιστά  στα ιαπωνικά Happy Birthday to you.


Η συνέχεια στο σπίτι με την καθιερωμένη τούρτα των γενεθλίων. Τούτη τη φορά ευχηθήκαμε στα αγγλικά μα και στα Ελληνικά.

Έτσι κι εμείς οι παππούδες, ξεσκάμε λιγάκι και θυμηθήκαμε τα νιάτα μας…

Γαβριήλ Παναγιωσούλης 

Bronx, Νέα Υόρκη



10 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Αγαπητέ μου φίλε, να τη χαίρεστε την Κλεοπάτρα, χρόνια της πολλά και πάντα να έχετε τη χαρά να τα γιορτάζετε όλοι μαζί και αγαπημένοι.

国字訓読み 平仮名

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ Γαβρίλη μου!
Αυτό αφορά την οικογενειά σας;
http://mazi-xeri-xeri.blogspot.gr/2012/09/blog-post_8.html

Μαριάνθη είπε...

ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΓΑΒΡΙΗΛ!!! ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ.

pylaros είπε...

Φίλε μου Στράτο,
Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου.

Το διαφορετικό σε τούτη την περίπτωση ήταν η ιαπωνέζικη τέχνη στο να χρησιμοποιούν την "Χατζάρα" στο μαγείρεμα.
Μια τέχνη όπου αφίνει άφωνους μικρούς και μεγάλους...


Ευχαριστούμε η Κλεοπάτρα και όλοι μας....

Με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,

Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου, από όλους μας...

με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,

και της είπαμε (της Κλεοπάτρας) τι θέλεις για τα γεννέθλιά σου, που να γλεντίσουμε κλπ...

αυτή επέμενε να πάμε να θαυμάσουμε την ιαπωνική τέχνη παρασκευής φαγητού μα και την νοστιμάδα του.


σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου.

χαιρετισμους

Γαβριήλ

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητέ μου φίλε
Να χαίρεσαι την εγγονή σου και να την καμαρώνεις πάντα.
Ελπίζω να σε ικανοποίησε η Γιαπωνέζικη κουζίνα. Θα μου τα οεις το Σάββατο.
Νάσαι καλά.

pylaros είπε...

Μα ναι,

Μου άρεσε ο μάγειρας με την Χατζάρα,
τα φαγητά θαλασσινά πολύ ωραία,

θα τα πούμε φίλε,

ευχαριστώ

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Πάντα παρόμοιες χαρές, με υγεία
κι ευχές!
Θα τα πούμε,
Χαιρετισμούς και φιλια,
Υιώτα
αστοριανή

pylaros είπε...

΅Ευχαριστούμε για τις ευχές σου αγαπητή μας Υιώτα,



χαιρετισμούς δήμητρη

με αγάπη

Γαβριήλ