Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

H γιορτή της Μητέρας





Χαρούμενη  ημέρα της Μητέρας 
Happy mothers day
Feliz día de las madres  


Δεν νοείται άνθρωπος να έχει γεννηθεί από κάτι άλλο, εκτός από μια μάνα. .
Τούτη  την Κυριακή 12 Μαΐου τιμάμε την μητέρα μας, αυτή που μας έφερε στον κόσμο.

Είναι αυτή που όλοι μας βυζάξαμε το αίμα της, αυτή που μας μεγάλωνε  με χίλια δυο βάσανα, είναι αυτή που έβγανε την μπουκιά απ’ τον στόμα της για να ζήσουμε εμείς. Είναι  αυτή που ούτε στα στερνά της δεν μας είχε δίπλα της έστω και για κουράγιο, ή για να της κλείσουμε τα μάτια, (έτσι τ’ έφερε η τύχη) όμως δεν παραπονέθηκε ποτέ! 


Είναι αυτή που όσοι δεν την έχουμε, απορούμε για τον χρόνο, το πως πέρασε, στεκόμαστε εκστατικοί, φέρνοντας   στην φαντασία μας το πλεούμενο να  περνάει   τον Αχέροντα παίρνοντας την μακριά μας. Τιμούμε  την μνήμη της  μ’ ένα μπουκέτο λουλούδια. Αυτά που  η πολύχρωμη  ευωδιά τους   μαρτυρά  την συνέχιση του βίου μας σε μια σύνδεση με τα περασμένα  στον κύκλο τούτο, που λέγεται ζωή.

Γαβριήλ Παναγιωσούλης
Οι φωτογραφίες είναι από τον κήπο μου, μα και της κόρης μου τον κήπο

8 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

Χρόνια Πολλά στις τόσες μάνες που έχεις γύρω σου.
Μου αρέσουν οι αναφορές και οι θύμησές σου.
Να περάσετε όλοι καλά , χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλέ μου Γαβρίλη
δεν είναι τυχαίο που σε κάθε δύσκολη στιγμή κι όχι μόνο,μαζί με τ όνομα της Παναγίας,αυθόρμητα έρχεται στα χείλη μας και "Αχ Μάνα μου!"!
Νάσαι καλά να θυμάσαι...
Χρόνια Πολλα στις Μάνες όλου του Κόσμου!
Την αγάπη μου
Χαρά

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,
Χρόνια πολλά σε σενα και σε όλες τις μητέρες,

Ε! αυτή την εορτή δεν την εορτάζαμε στην Ελλάδα τον καιρό που μεγάλωνα, αλλά όλα αλλάζουν.

Έτσι και η θύμιση του τότε (μια αλήθεια)έρχετε να συμπληρώσει το κενό.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου πράγματι περιτριγυρίζουμε από μητέρες

χαιρετισμούς

Ευχαριστώ
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
Χρόνια πολλά για της γιορτή της μητέρας.

Όπως λες κι εσύ όταν χρειαζόμαστε βοήθεια ή όταν έχουμε ανημποριά Ωχ! Μάνα μου φωνάζουμε.
και όχι μόνο αλλά θυμόμαστε και τα γιατροσόφια που έκανε η μάνα μας για να μας κάνει καλά

Ευχαριστώ
με αγάπη
Γαβριήλ

Happy mother's day

Αστοριανή είπε...

Χρονια Πολλά αααααααααααααά!!!!!!!!!!!!
στην Ορτανσία σου και στις κόρες σου!!!!!!!!!!!!!!

οι κήποι σας, όλο τρυφεράδα!

Σας φιλούμε,

Υιώτα-Δημήτρης

Μηθυμναίος είπε...

Τα όμορφα λουλούδια σου κι όλα τα ωραία που σε περιτριγυρίζουν –και σε εκστασιάζουν- εύχομαι να σου φέρνουν πάντα στο νου και στη φαντασία σου τη ΜΗΤΕΡΑ, το γλυκό αυτό πλάσμα που σου έδωσε την ευκαιρία της ζωής!

Επίσης ευχές και στη Ορτένσια, μητέρα των παιδιών σου να έχει -ειδικά σήμερα- μια υπέροχη μέρα!

Για τις υπόλοιπες ξέρω πως υπάρχεις εσύ!

Με την εκτίμηση και την αγάπη μου, φίλε!

pylaros είπε...

Χρόνια σας Πολλά αγαπητή μας Υιώτα και Δημήτρη

Να περάσετε μια ευτυχισμένη και χαρούμενη μέρα της Μητέρας μαζί με όλες τις μητέρες της οικογενείας σας

με Αγάπη
Γαβριηλ -Ορτένσια

pylaros είπε...

Φίλε μου Στράτο,

Τα λουλούδια είναι η γιορταστική ατμόσφαιρα της έξω από το σπίτι, δηλαδή της αυλής μας
Κρίμα που κρατάνε τόσο λίγο, όμως άλλα φεύγουν άλλα έρχοντε,
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας

Να έχετε μια χαρούμενη día de las madres

Un abrazo a todos Ustedes

Gabriel y Hortensia