Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ξεψυχά μια Ελληνική Φωνή











Κάποτε όταν μεγάλωνα ε! όχι και πολύ παλιά υπήρχε ένας ραδιοφωνικός  σταθμός με διάφορα προγράμματα πρώτο, δεύτερο, τρίτο κλπ  το ΕΔΩ ΑΘΗΝΑΙ και ο χαρακτηριστικός ήχος, κουδούνια προβάτων κλπ.
Μετά υπήρχε και των Ενόπλων δυνάμεων.


Με το ΕΔΩ ΑΘΗΝΑΙ βραχέων κυμάτων «εμείς οι αδιόρθωτοι με το να επιμένουν Ελληνικά»  γαλουχηθήκαμε στις θάλασσες και στα πέρατα  του κόσμου.
Σήμερα μετά από τόσα χρόνια  ακόμη είμαστε αδιόρθωτοι με το να επιμένουμε Ελληνικά, βλέποντας ΕΡΤ.
Κάποιοι στην Ελλάδα την σκότωσαν, δεν εξετάζω το γιατί, το αποτέλεσμα είναι η στέρηση από εμάς μιας ποιοτικής συνέχισης της Ελληνικής Φωνής. Άρα μήπως οι ιθύνοντες δεν τους ενδιαφέρει η ύπαρξη του εξωτερικού Ελληνισμού;  
Στον βωμό της αθανασίας της Ελληνικής Φωνής, αυτής που μας στέρησαν της προσφέρω γαλάζιες ορτανσίες απ’ τον κήπο μου, που φυτρώνουν σ’ ένα ξένο περιβάλλον κι όμως επιμένουν να είναι γαλάζιες  σαν την φωνή που μας στέρησαν.


Γαβριήλ Παναγιωσούλης  
Bronx, New York


8 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Έχω ζήσει κι εγώ, για πολλά χρόνια, αυτή την «σύνδεση» -και μοναδική- που είχαμε τότε, εκεί στα ξένα.
Αυτό που φοβάμαι –κι ας έβαλες όσο γαλάζιο με τα λουλούδια σου- είναι αυτό το μαύρο και η μουγγαμάρα να μην μας μείνει συνήθεια… Και πολύ φοβάμαι πως ότι και να σκαρφιστούν οι φωστήρες που έχουμε ποτέ δεν θα είναι το ίδιο.

Χαιρετώ σε!

pylaros είπε...

Τ γαλάζια λουλούδια είναι για να θαρρέψουμε εμείς οι απ' έξω ότι, το ότι έγινε είναι ψέματα και κάποτε θα ξανάρθει η Φωνή της Ελλάδος.
Τώρα μπορεί οι Ελπίδες μας κι αυτά που γράφω να είναι σα να τα γράφω σε παγοκολώνα, κρατούν μέχρι που να λυώσει.

Μα και πάλι αυτά τα νέα είναι κάπως παλιά, 20-30 ημερών, έλα όμως που μας επηριάζουν στην καθημερινή μας ζωή.

Φίλε μου Στράτο Ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Έτσι ακριβώς αισθανόμαστε πολλοί- η συντριπτική πλειοψηφία κι εδώ και πραγματικά δεν κατανοώ αυτή τη λογική του εξιλαστήριου θύματος, ενώ δεν βλέπουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη! Ν αρχίσουν τις περικοπές εκεί απ όπου πρέπει και όχι ν αφαιρούν τα "ζωτικά όργανα". Καλό σας βράδυ

pylaros είπε...

Η κατάργση της ΕΡΤ Είναι σαν η ταφόπλακα της Ελληνικής ψυχής που επιμένει να σκέφτεται Ελληνικά στα ξένα.

Αγαπητή μου Τατιάνα, χάρηκα πολύ για την επίσκεψή σου
ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Διάβασα και την αγανάκτησή σου
στα γράμματα του ΕΚ!

Η Ορτανσία σου και οι ορτανσίες σου,
χάρμα οφθαλμών...

Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Ρισσιάνα είπε...

Αγαπητέ μου Γαβριήλ καλή σου μέρα.
Διάβασα το άρθρο σου και πολύ καλά τα γράφεις. Κι εμένα μου λείπει η ΕΡΤ, έτρεχα όπου κι αν ήμουν να πάω στο σπίτι ν ακούσω τα νέα μου, έβλεπα και μερικές εκπομπές που μου άρεσαν, τώρα παρηγοριέμαι με το ΡΙΚ το Κυπριακό κανάλι.Ποιός ενδιαφέρεται απ αυτούς που κυβερνούν για τον απόδημο Ελληνισμό; Κι αν λάχει κι
έλθουν μερικοί προς τα εδώ,
παίρνουν ένα ύφος θλιμένο, άσε τους επαίνους που δεν έχουμε που
να τους βάλουμε.Όταν δε βγάζουν
λόγο, σε κάθε δεύτερη πρόταση
σταματούν για να ακούσουν πόσοι
τους χειροκροτούν γιατί μόνον αυτό
τους ενδιαφέρει.
Νάσαι καλά,πολλούς χαιρετισμούς
Ρισσιάνα


pylaros είπε...

Αγαπητή μπυ Υιώτα,
Ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια για τις Ορτένσιές μου,
Αλλά το γαλάζιο χρώμα πάει πολύ.

Όσο για την ΕΡΤ αυτολι που την έκλεισαν δεν τους ενδιαφέρει ο απόδημος Ελληνισμός

Ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Ρισσιάνα,

καλώς ήλθες στην Πύλαρό μου.

Είναι ακριβώς όπως τα λες, κανένας τους δεν ενδιαφέρεται για τον απόδημο Ελληνισμό, όμως κι εμείς φταίμε που κάθε φορά που έρχεται κάποιος ιθύνων τον χειροκροτούμε αφού μας γεμίσει υποσχέσεις κούφιες, μετά κάνει την βόλτα του στα εμπορικά κια γυρίζει στην Ελλάδα.
Αφού δεν μας δίνουν ούτε ψήφο, είμαστε γι' αυτούς χαρτί άγραφο.


Μη χειρότερα.

αγαπητή μου Ρισσιάνα ευχαριστώ
σε χαιρτώ μ' αγάπη

Γαβριήλ