Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό Μήνα, Ένας πράσινος μήνας



Πράσινο, πολύ πράσινο, τα φύλλα σαν ομπρέλες ένα ολόκληρο μπόι, οι καρποί γιγαντιαίοι, η παραγωγή υπερβαίνει την κατανάλωση, τουλάχιστον εποχιακά.
Το χώμα ευλογημένο, εύφορο, έδωσε εκ μέρους του τον καλλίτερο εαυτόν του για νε με παρηγορήσει μια και δεν πήγα στα πάτρια εδάφη. Λες και γνοιαζόταν να μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη. Να μην μου λείψει το φρέσκο το οργανικό. 

Εκτός από τις ντομάτες και αγγούρια έχουμε και κολοκυθάκια που όμως τα άφησα επίτηδες να μεγαλώσουν, για να τα φάμε σε  barbeque λες και είναι φυτική μπριζόλα. 

Τα κόβω φέτες τους βάζω αλάτι και πιπέρι «προαιρετικό είναι και λιγάκι ψιλοκομμένο σκόρδο» τα πασαλείφω μ’ ελαιόλαδο  και τα βάζω στη σχάρα μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.


Καλωσορίσαμε λοιπόν τον καινούργιο μήνα Σεπτέμβρη, με μια συγκέντρωση φίλων όπου μια και είναι τριήμερη αργία 2 Σεπτεμβρίου “Labor day” όλοι είχαμε αρκετόν καιρό στην διάθεσή μας. Οι μεζέδες άφθονοι τα ποτά δροσιστικά, έρεε η κουμπαλίβρε και η μπύρα.   Εντυπωσίασαν   τα ψητά κολοκυθάκια τρυφερά, όπως και ήταν, πραγματικά νόστιμες οργανικές φυτικές μπριζόλες.   
Επιτέλους έκανα και κάτι πρωτότυπο δικό μου!!!

Σας ευχόμαστε λοιπόν σε όλους τους φίλους-ες επισκέπτες καλόν μήνα.


Γαβριήλ Παναγιωσούλης

  

15 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Και του χρόνου!
Χαρούμενοι και με υγεία!

(...μάθημα για τους γηγενείς!)

Υιώτα-Δημήτρης

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλό Μήνα Γαβρίλη μου!!!

Φέτος μιλάμε για γενναία ανταμοιβή! Δεν πρέπει νάχεις παράπονο. Μέχρι και το κολοκυθάκι γίγας,στο υπενθυμίζει,διαμορφώνοντας ένα τυχερό πέταλο!

Τέτοια Τύχη,εύχομαι πάντα και σ όλα
Την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου στην Νεουρκέζικη χλωρίδα!!!
Καλοφάγωτα (κι εγω τρελλαίνομαι για κολοκυθάκια)

Χαρά

Μηθυμναίος είπε...

Μόλις επέστρεψα από τη λαϊκή...
Να το ήξερα, βρε Γαβρίλο, ότι είχες τέτοια παραγωγή θα τα 'παιρνα από σένα, βρε φίλε...
Έλα όμως που είμαστε τόσο μακριά.
Πάντως χαίρομαι να σας βλέπω έτσι όλη την οικογένεια μαζί και με τέτοια χαμόγελα, ευφραίνεται η ψυχή μου!

Να είστε καλά και πάντα να βρισκόσαστε και να ξεφαντώνετε!

Χαιρετώ σε!

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Πραγματικά Γαβριήλ όλα τα κηπευτικά
σου είναι θαυμάσια και περιποιημένα
με ψυχή και τεράστια σαν την..Αμερική!!!
Μα περισσότερο θαυμάσια...η παρέα σου και φυσικά..φρεσκοξυρισμένος για να υποδεχτεί τους καλούς φίλους σου και φυσικά παρατηρώ πάντα νέος και ωραίος.
Χαιρόμαστε που μας γνώρισες την παρέα σου καλό μήνα να έχουμε...
Η ...συνταγή σου ενδιαφέρον θα την
κάνουμε πράξη...
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα φίλε μου.
Θαυμάζω την παραγωγή σου. Νάσαι καλά και του χρόνου.
Χαίρομαι που απόλαυσες το τριήμερο με την οικογένεια και παρέα σου.
Νάσαι καλά.

pylaros είπε...

Kαλημέρα αγαπητή μου Υιώτα.
εφυγε το καλοκαίρι, έφυγαν οι γιορτές
όμως ήταν για εμένα ένα πάρα πολύ καρποφόρο από απόψεως κηπουρικών.

ευχαριστώ,
χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλό μήνα αγαπητή μου Χαρά,
Ο Σεπτέμβρης με βάζει σε σκέψεις διότι έρχεται η αρχή αλλαγής εποχής...

Δεν είχα σκεφτεί ποτέ μου ότι το κολοκύθι είχε σχήμα πέταλου, είναι αυτό που πρώτο σφαγιάσθει...

ευχαριστώ
με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Για άλλη μια φορά καλό μήνα φίλε μου Στράτο,
Καμιά φορά γίνομαι παιδάκι, γεμίζει υπερηφάνεια το είναι μου διότι κατόρθωσα να παράγω κηπουρικά, τα οποία μου αρέσουν και είναι εξαιρετικά νόστιμα.
Οι άλλοι τα βλέπουν σαν να μην υπάρχουν και προτιμούν carne το της αγοράς.
Αυτά τα μικρά πράγματα είναι που δίνουν una de las mejores satisfacciónes de mi vida

saludos
Gabriel

pylaros είπε...

Αγαπητέ μου Παύλο,
Την Καλημέρα μου από την αντίπερα όχθη του Ατλαντκού.

Πράγματι τούτο το καλοκαίρι ήταν ένα πολύ πράσινο βροχερό καλοκαίρι.

Ευχαριτώ για την επίσκεψή σου

με εκτίμηση

Γβαριήλ

pylaros είπε...

Καλημέρα Ντένη,

ήρθε ο Σεπτέμβρης η αρχή του τρέχα, τρέχα, εύχομαι όλα να πάνε καλά με υγεία και κουράγιο.

Θα τα πούμε

χαιρετώ σε

Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

Πόσο χαίρομαι που σας βλέπω όλους μαζί αγαπητέ μου Γαβριήλ!!! Αξίζουν τέτοιες συναντήσεις και είναι ομορφιά ζωής. Πολλούς χαιρετισμούς και καλό φθινόπωρο.Τώρα πια θα τα λέμε.

Unknown είπε...

KALO XIMONA NA EXOME

Unknown είπε...

kalo ximona se olous

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη
Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, σας εύχουμαι σε ΄λους σας καλό φθνόπωρο
με αγάπη

Γαβριήλ



























pylaros είπε...

Σταύρο Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου όπως είδες και στην φωτογραφία ο Βασίλης ήταν παρόν


καλό Φθινόπωρο και μετά Χειμώνα

χαιρετισμούς

Γαβριήλ