Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Χριστούγεννα 2013

Χριστούγεννα του σήμερα,2013


                                     Χριστουγεννιάτικη Προθέρμανση 

Τούτες τις μέρες συναντιόμαστε να ευχηθούμε χρόνια πολλά από καρδιάς  σε φίλους και γνωστούς, αυτούς που, αγαπάμε,  εκτιμούμε και δεν θα είμαστε μαζί την Άγια Νύχτα, “noche buenaΕπίσης εύχομαι   στους αναγνώστες, φίλους και επισκέπτες της ιστοσελίδας μου
Χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα, υγεία και ειρήνη στον κόσμο ολόκληρο.


                                      Γαβριήλ


17 σχόλια:

Βάνα Κ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ κα σένα Γαβρίλη μου.
Διάβασα την προηγούμενη ανάρτησή σου και οι αναμνήσεις έμοιαζαν σαν ξετύλιγμα πολύχρωμης χριστουγεννιάτικης κορδέλλας.
Ζωντανός απόηχος μιας περασμένης ζωής. Παρ'όλα τα δύσκολα, η θύμησή τους σε αναστατώνει. Σου αφήνει μια τρυφερή συγκίνηση και νοσταλγία στην ψυχή.
Αλλά, όπως λέει και ο Ντίνος, τι καλλίτερο τώρα από το απάνεμο λιμανάκι της Ορτανσίας και της όμορφης οικογένειάς σου;
Να τους χαίρεσαι όλους πάντα με υγεία Γαβρίλη μου και να έχετε Καλές Γιορτές.
Βάνα

pylaros είπε...

Καλώς ήλθες αγαπητή μου Βάνα,
Μου άρεσε αυτό που γράφεις ξετύλιγμα πολύχρωμης Χριστουγεννιάτικης κορδέλας.

Είναι και αυτό οι αναμνήσεις μια συνέχειση της ζωής μας, του καθε ενός μας διαφορετικές όπου αποτελούν το μονοπάτι που περάσαμε για να είμαστε, αυτοί που είμαστε σήμερα...

Καλές γιορτές, χρόνια πολλά και σ' ευχαριστώ

με αγάπη

Γαβριήλ

Dennis Kontarinis είπε...

Χρόνια πολλά σε όλη την όμορφη Παρέα που είχατε τη χαρά να πιείτε το ποτηράκι σας και να περάσετε μια όμορφη βραδυά.
Χρόνια πολλά φίλε μου.

Μηθυμναίος είπε...

Ας είναι τούτες οι γιορτινές μέρες γεμάτες με το συναίσθημα εκείνο που μας χαρίζει η Αγάπη!
Οι εγκάρδιες ευχές μου σε σένα, την οικογένειά σου και στην Παρέα (κι ας τη βλέπω συρρικνωμένη...)

Να περνάτε πάντα καλά!

pylaros είπε...

Χρόνια πολλά και σε εσένα φίλε Ντένη.
Ναι περάσαμε μια βραδυά κάτι σαν προθέρμανση των Χριστουγέννων.

Η λέξη Προθέρμανση εννοεί στα παλιά βαπόρια πριν την ώρα αναχωρήσεως, κατέβαινε ο μηχανικός στην μηχανή και κάνανε προθέρμανση δηλαδή δούλευαν την μηχανή μια μπρος μια πίσω η προπέλα έπαιρνε στροφές ώστε την ώρα αναχωρήσεως να ήταν έτοιμη και ζεστή...
να έχεις μια καλή εβδομάδα.
ευχαρσιτώ
χαιρετώ
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Φίλε Στράτο,

Ναι καλά το παρατήρησες η παρέα ήταν συρρικνωμένη, θα μου επιτρέψεις να πω κάτι απ' τα βαπόρια.

Στο πέλαγος το πλήρωμα είχαν παράπονα για το φαγητό, λοιπόν μαζέυτηκαν να πάνε στον πλοιαρχο να κάνουν παράπονα, καθώς ανέβαιναν την σκάλα για την γέφυρα, ο κάθε ένας σταματούσε να δένει τα κορδόνια των παπουτσιών του τελικά έφτανε μόνο ένας ή δυο.

Πάντος περάσαμε ωραία αν και είχε πολυκοσμία...
ευχαρσιτώ

χαιρετώ
Γαβριήλ

Μηθυμναίος είπε...

Κι αυτό είναι που τελικά έχει σημασία: να περνάτε καλά!

Μαριάνθη είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

pylaros είπε...

Χρόνια Πολλά αγαπητή μου Μαριάνθη,
καλές γιορτές,

με υγεία και χαρά


Ευχαριστώ

χαιρετισμούς Νίκο, παιδιά

Με αγάπη

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Ευχές
Υγεία
και ότι ποθείτε!
Μ΄εκτίμηση,
Υιώτα-Δημήτρης

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...


felices Fiestas !!!
_______________________★
_______________________|||
______________________★★
_____________________★★★
____________________★Paz.★
___________________★Unión..★
__________________★Alegrias..★
_________________★Esperanzas★
________________★Amor_Deseos★
_______________★★Realizaciones★
______________★Respeto_armonía.★
_____________★Salud__solidaridad_★
____________★Felicidad___Humildad.★
___________★Disfrutar mucho._Pureza★
__________★Amistad_Sabiduría_Perdón★
_________★Igualdad__Libertad__Trabajo.★
________★Sinceridad_Fuerzas__Seguridad★
_______★Equilíbrio__Dignidad__Esperanzas★
______★Fé-Bondad-Paciencia-Ternura -Fuerza★
____★Tenacidad-Prosperidad--Agradecimiento__★
__★Son mis deseos Felíz Navidad y Año Nuevo 2014★
___________________ (¨`●.●´¨)
____________________(¨`●.●´¨)
____________________(¨`●.●´¨)
____________________(¨`●.●´¨)

pylaros είπε...

Χρόνια πολλά και καλά σε εσένα και στον Δημήτρη αγαπητή μου Υιώτα

Ευχαριστούμε για τις ευχές σας
Πάντα με υγεία

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
έπεσα από τα σύννεφα που λένε:

το όμορφη Χριστουγεννιάτικη έκπληξη ήταν αυτή!
Μα που το βρήκες; η ιδέα του να δημιουργήσει ένα δένδρο με ευχές λέξεων από μόνο του είναι κατόρθωμα.
Σε ευχαριστώ για αυτήν σου την πρωτοβουλία μα και για τις ευχές σου.
Εύχομαι παρομοίως

Que solo la idea o la iniciativa de construir un arbol de Navidad con deseos merecen un caluroso aplauso.
Muchas gracias
Gabriel

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλέ μου Γαβρίλη
χαίρομαι απίστευτα αν το ταπεινό μου "σχόλιο" σ έκανε να εκπλαγείς και να το χαρείς. Αυτό ήθελα κι εγω,αφού μόλις το είδα εσένα σκέφτηκα
Ετσι σου ευχήθηκα στην γλώσσα που αγαπάς. Οι Ισπανόφωνοι,έχουν μεγάλη εμπειρία σ αυτού του είδους τις ευχές κι απο εκεί το δανείστηκα για χάρη σου.
Θα τα ξαναπούμε μέχρι τον Καινούργιο χρόνο, μέχρι τότε σου εύχομαι Υγεία και αισιοδοξία.
Με την αγάπη μου
Χαρά

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Αγαπητέ μου κύριε Γαβριήλ, είμαι στην Αθήνα και περνάω πολλές ώρες με τις εγγονές μου, γι'αυτό χάθηκα λίγο. Καταλαβαίνετε γιορτές, μαγειρέματα, γλυκά συναντήσεις κτλ κτλ. Σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σας. Καλή Πρωτοχρονιά.

pylaros είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητή μου Χαρά, αυτό που έγραψε με τιμα ιδιαιτέρως: (χαίρομαι απίστευτα αν το ταπεινό μου "σχόλιο" σ έκανε να εκπλαγείς και να το χαρείς. Αυτό ήθελα κι εγω,αφού μόλις το είδα εσένα σκέφτηκα)
ευχαριστώ
Πάντα με αγάπη
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου κ. Δώρα,
Χρόνια σου πολλά, καταλαβαίνο από εγγονάκι, γιορτές κλπ.
¨εχω κι εγώ 5 εγγόνια κι όταν είναι γύρω μου ξεχνώ τα πάντα.

Σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να ικανοποιήσει κάθε σου επιθυμία.
Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά

με αγάπη

Γαβριήλ