Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Σαββατόβραδο

                                             Σαββατόβραδο 17-01-15


Άλλο ένα Σαββατοκύριακο ερχόταν έτσι μονότονο, αλλά δεν πάει άλλο,   έτσι αποφασίσαμε να γιορτάσουμε μια και ήταν τούτες τις μέρες  κοντά και τα γενέθλια κόρης και εγγονού σε κέντρο εδώ στην γειτονιά μας στο Ridge Hill Yonkers  για να σπάσουμε την μονοτονία πήγαμε στ’  Αστέρια. Η πρώτη έξοδο του καινούργιου χρόνου! 



                                  Από όπου και οι Φωτογραφίες








                                                Να έχετε μια καλή Εβδομάδα 

Γαβριήλ Παναγιωσούλης






20 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πάντα χαρές νάχετε στο σπιτικο σας αγαπητέ μου Γαβρίλη και πάντα να τις γιορτάζετε!
Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες και μια χαρούμενη χρονιά με πολλά αστέρια
Την αγάπη μου
Χαρά

Μηθυμναίος είπε...

Δέξου κι από μένα, φίλε μου Γάβο, τις θερμότερες ευχές για τους εορτάζοντες!
Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώνετε!

Πάντα τέτοια!

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά


Ευχαριστώ πολύ
Εύχομαι η χρονιά να πάει για όλους μας καλά να είναι γούρικη

Πάντα με την αγάπη μου
Γαβριήλ

pylaros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί μου Φίλοι-ες
Αυτό που παρουσιάζεται (Δεν είμαι Ρομπότ) ενεργοποιήτε μόνο όταν κάποιος απαντά στα σχόλια ως ανώνυμος,
Τότε κάνεις κλικ στο Δεν είμαι ρομπότ και αντιγράφεις τα γράμματα που θα παρουσιαστούν μπροστά σου, μετά κάνεις κλικ στο επαλήθευση και μετά δημοσίεση Δημοσίεση και είναι όλα εντάξει.
Θα δοκιμάσω πρώτα να τα καταφέρω εγώ.
Δεν ξέρω πως μου κόλλησε αυτό και μου δείχνει πληροφορίες στην Ελληνική γλώσσα

Γαβριηλ

pylaros είπε...

Φίλε μου Στράτο,
Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου,
¨ηταν μια χαρούμενη βραδυά


με αγάπη
Γαβριήλ

υ.γ. Δεν ξέρω πως μου κόλλησε αυτό το ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΠΟΤ ναι μεν μπορεις να γράφεις σχόλια αλλά θα πρέπει να πηγαίνεις με τις οδηγίες του.
Όχι όσοι έχουμε Μπλογκ αλλά οι φίλοι και επισκεπτες

Τι να πω δεν ξέρω!
Γάβο

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Σας χάρηκα όλους μαζί φίλε Γαβρίλη.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.
Και του χρόνου.

Δημήτρης Τ. είπε...

Φίλε καλέ μου και θαλασσινέ μου Γαβρίλη,
Χαίρομαι που σε βλέπω με την όμορφη οικογενεία σου στις ωραίες φωτογραφίες σας.
Μαζί με την Ασπα ευχόμεθα θερμότατα Χρόνια Πολλά και καλά για τα γεννέθλια της Θυγατέρας σου και του εγγονού σου!
Να τα εκατοστήσουν!
Κιἐσύ με την Ορτανσία να είστε καλά να τους χαίρεστε

Με την αγάπη μας
Ασπα και Δημήτρης

Υ.Ρ.
Συνθασασσινέ μου φίλε άφησα μερικά σχόλια στην άλλη σου ανάρτηση περί πεπρωμένου. Αμα αδειάσεις ρίξε μια ματιά
Δ.Τ.

pylaros είπε...

Ντένη,
Ευχαριστώ για τις ευχές σου,
πράγματι ήταν μια βραδυά διαφορετική ευχάριστη

Χαιρετώ

Γαβριήλ

Ανώνυμος είπε...

" ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! να τις χαίρεστε και τις δύο, πάντα γερές και δυνατές. Στις φωτογραφίες, φαίνεστε όλοι μια χαρά. Και να βγαίνετε έξω να ξεσκάτε.."
Πάντα καλά

Βάνα

pylaros είπε...

Αγαπητέ μου Δημήτρη και Άσπα,
σας ευχαριστούμε δια τις ευχές σας,

Ναι φίλε μου είδα το σχόλιό σου σχετικά με το πεπρωμένου του ανθρώπου και σου απάντησα.

ΤΟ μεγάλο λάθος ήταν αποτέλεσμα του πολέμου της πείνας και της κακουχίας και η πίστη των φτωχών σε αυτούς με τα παχυά λόγια τα γεμάτα φρούδες υποσχέσεις.
Από εκεί άρχισε το κακό, αυτοί έκαναν πλύση εγκεφάλου στους γονείς των μικρών παιδιών κι αυτοί έστελναν τα παιδιά τους στο άγνωστον, άπειρα χωρίς γνώσεις ούτε γράμματα κι αυτά έπεφταν στα χέρια της λαθρομετανάστευσης, με μια αθωότητα ακόμη ότι τα παιδιά τα δωρίζει ο Θεός όταν παντρευόταν κλπ...

Αλλά όπως λέει και η παροιμία περασμένα ξεχασμένα...
Πάντα με την αγάπη μου

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μυ Βάνα,
Χίλα ευχαριστώ για τις ευχές σου

χαιρετισμούς
με αγάπη

Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛ!!!
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

nikol είπε...

Να γιορτάζετε έτσι σε κάθε μεγάλη η μικρή χαρά με φίλους και με την οικογένεια σας που είναι πολύτιμη !!! Και στ΄αστέρια να φτάνει η χαρά και η ευχαρίστηση από αυτές τις χαρούμενες γιορτές !!!Να τους χαίρεστε όλους
Την αγάπη μου καλέ μου φίλε

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μας,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

για τα τωρινά
κι όσα παρέλειψα μέχρι τώρα, λόγω του... αποκλεισμού της "Αστοριανής"!!!!!!! με μπλοκάρισμα και ΟΧΙ Ιό!!!

ΕΥΤΥΧΩΣ, ΟΛΑ ΚΑΤΑΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ.
ΔΕΣ ΤΗΝ "Αστοριανή" ...δίχως φόβο και...πάθος!!!!!

Μια διευκρίνηση για όλους:
ΔΕΝ ήταν ΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!
Ήταν
ένα λάθος άγνοιας, από τότε που ξεκίνησε η ιστοσελίδα
και σιγά σιγά, με τις προοδευτικές αλλαγές, εμφανίζονται οι ...ατέλειες
για να βασανίζουν...
έπονται κι άλλοι.............

Τώρα,
για το λεγόμενο "ρομποτ"
που κι αυτό ενοχλεί....,
Ο τεχνικός που μίλησε και μαζί σου, από το σπίτι μου,

διευκρίνησε

ότι

το σύστημα απαιτεί
να ξεχωρίζεται αν ο σχολιαστής είναι ιδιώτης
ή
αν είναι μια κάποια εταιρεία (δηλαδή ρομπότ)...

Δεν υπάρχει άλλη επιλογή
παρά να ακολουθούμε
αυτά που κατά καιρούς απαιτούν τα συστήματα.

Σε υπέρ-ευχαριστώ
για την φιλία και την εκτίμησή σου,
χαιρετισμούς κι από τον Δημήτρη,

και πάλι ΕΥΧΕΣ και Αγάπη,
Υιώτα-Δημήτρης,


Ανώνυμος είπε...

Dear Gabriel,

It's sonnice to have family affairs. You all look great!

Love,
Caroline and Nick

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,

Ξέρω ότι όλος ο Ελληνικός κόσμος είναι στο αναμένομε ένεκα εκλογών.
Εύχομαι να πρυτανεύσει η λογική για το καλό όλων μας

ευχαριστώ

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Νικόλ,
Κάθε χρόνο εορτάζουμε τον Ιανουάριο γενέθλια και κάθε χρόνο πάντα υποφέρουμε από χιονοθύελλες.
Εφέτος μας έκανε μια ηλιόλουστη αλλά παγωμένη ημέρα.
καλός Οιωνός.

Ευχαριστούμε για της ευχές σου
με την αγάπη μου
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Υιώτα,
ανοίγω και κλείνω με τέσσερες λέξεις:

Τέλος καλό, όλα καλά.

ευχαριστώ και χρόνια πολλά
χαιρετισμούς Δημήτρη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Dear Caroline, Nick
thanks for your wishes,
hope to see you all on Friday

love
Gabriel & family