Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Welcome of Summer 2016

Saturday night, 11/June/2016






Μα συγκέντρωση φίλων της ΠΑΡΕΑΣ εδώ στην Νέα Υόρκη για να υποδεχθούμε το καλοκαίρι, επίσης και να ευχηθούμε καλές καλοκαιρινές διακοπές, ο κάθε ένας μας όπου έχει  προτίμηση ή όπου έχει προσχεδιάσει,  σε όποιο  μέρος του πλανήτη τραβά η ψυχή του!!!  Προβλέπω ότι το φθινόπωρο θα είναι η επόμενη συνάντηση μας.



Our  best wishes for a nice summer vacation wherever you go, even if you stay in the city.
Gabriel & Hortence

Γαβριήλ Παναγιωσούλης 

   

4 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ βλοσυρότητα έχει πέσει στο τραπέζι,σα να μη χαίρεστε που χωρίζεστε για λίγο!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΑΒΡΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΩ .Μ ε όλη μου την αγάπη
Χαρά

Dennis Kontarinis είπε...

Και σας το έλεγα ρε παιδιά. Χαμογελάστε λίγο. Θα παρεξηγηθούμε. Τίποτα εσείς Εκεί.....Βλοσυρότητα. Πάρτε τώρα.
Πάντως εγώ σκεφτόμουν τον λογαριασμό.
Φίλες φίλοι.
Όμορφη βραδυά. Καλό το ταβερνάκι, ωραίοι οι μεζέδες, υπέροχο το κοκινέλι, περιποιητικότατες οι σερβιτόρες και το απολαύσαμε.
Καλό Σεπτέμβρη.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
Χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε
όπως λες κι εσύ για το πρώτο βήμα, κι εγώ λέω ναι σαν τον Πελαργό
Σε ευχαριστώ πολύ
με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Φίλε Ντένη όλα είναι περαστικά,
Τα χαμόγελα όμως ένεκα που ήταν σκοτάδι θα μας επηρέασε η νύχτα φαίνεται,
Πάντως καλά περάσαμε, όσο για την "μαυρομήτα" λογαριασμό είναι κι αυτό το αναγκαίο κακό στην σημερινή κοινωνία, αρκεί να υπάρχουν!!!

Ευχαριστώ

Γαβριήλ