Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Χωρίς Λόγια # 2

Κώστας Παπαζαφειράτος Πρόσφατα επισκέφθηκα κι εγώ το εντυπωσιακό Βουθρωτό. Πρέπει, όμως, να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία σας με το δημοσίευμα. Είστε ένας αιώνια νέος και πνευματικός άνθρωπος που ταπεινά "αιμοδοτείτε" πολλούς αναγνώστες σας που σας αγαπούν.

Κώστας Παπαζαφειράτος Κε Γαβριήλ, ο Αριστοτέλης έγραψε «Πάντες άνθρωποι του ειδέναι ορέγονται φύσει». Η όρεξη αυτή έχει διαβαθμίσεις. στην ποιότητα και την ποσότητα. Σεις βρίσκεστε σε πολύ ψηλό κλιμάκιο. Περιμένω και άλλα κείμενά σας να μάθω και να ευχαριστηθώ. Και κάτι άλλο. Όταν ταξιδεύετε τους αναγνώστες σας στο παρελθόν, στα παιδικά και στα νεανικά σας χρόνια, πιστεύω ότι οι αναγνώστες - ιδιαίτερα οι συνομήλικοί σας - έχουν το αίσθημα του μεγάλου μήκους του χρόνου που έχουν διανύσει στη ζωή τους.


Γαβριήλ Παναγιωσούλης 

6 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...οι παλιές-καλές ημέρες...

Δημήτρης και Υιώτα,

Ιουστίνη,

Βάνα,

Γαβρίλης...

Δεν την έχω αυτή την φωτογραφία!

Φιλιά,
Υιώτα

nikol είπε...

Οι φίλοι σου έχουν απόλυτα δίκιο Γαβρίλη μου !!! Γράφεις με άνεση γεγονότα αληθινά μιας άλλης εποχής που οι μεγαλύτεροι τα ξαναθυμούνται και οι νεώτεροι περπατούν στα άγνωστα μέρη και πάντα με λεπτομέρειες και μνήμη ελέφαντα !!! Να είσαι καλά και εύχομαι και φέτος να βρεθείς στον αγαπημένο σου Πύλαρο !!

pylaros είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Υιώτα.

Ακριβώς όπως λες κι εσύ οι παλιές καλές μέρες,

Σήμερα άστα μην τα συζητάς
Χαιρετισμους Δ.
Ευχαριστώ
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Νικόλ,
Μου άρεσε πολύ αυτόπου γράφεις (και μνήμη ελέφαντα !!!)
Ίσως νομίζω διότι μέσα σε άλα αυτά μεγάλωσα δηλαδή έγινα έφηβος, είναι ένα κομμάτι της ζωής μου.
σε ευχαριστώ πολύ
πάντα με την αγάπη μου
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
επανέρχομαι
με την καρδιά γεμάτη χαρά
για τις απόψεις των αναγνωστών σου.
ΔΕΝ "βγαίνει" εύκολα ο "Καλός ο Λόγος"...

Χαίρομαι που μου θύμησαν κάτι από μια παρουσίασή σου στο Πολιτιστικό της Αρχιεπισκοπής... κάμποσα χρόνια πίσω... ίσως να ήταν και συνεργασία μας... τότε..
που αναφέρθηκες στους ακροατές ότι
"... συγγνώμη για τα περιορισμένα ελληνικά μου, μα έχω ζήσει πολλά χρόνια έξω, ταξιδεύοντας... κ.λ.π."

και συνέχισα εγώ, ¨"Μακάρι να ήταν όλοι σαν τον Γαβρίλη, που έσκυψε πάλι στην Γλώσσα μας, με πάθος για να ανανεώσει λογοτεχνικές ελλείψεις... κ.λ.π. '
το θυμάσαι;

Να είσαι καλά, στην Πατρίδα που πάτε,
και να επιστρέψεις Καλύτερος και ανανεωμένος.
Υιώτα

pylaros είπε...

Μ απως τα θυμάσε αγαπητή μου Υώτα, Ναι τότε ήτν η αρχή, αλλά δόξα τω Θεό όλα πήγαν καλά και τα Ελληνικά μου εξάσκησα
Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σου,
Εύχομαι να ρθύνε όλα βολικά Ε! πως ν ατο κάνουμε είναι και τα χρονια αυτ'α που βαρένουν στην πλάτη μας


Χαιρετισμούς κι ευχαριστώ
Γβαριηλ ¨